تماس سریع

خط ثابت :02 191693971

خط همراه :09025545777

ما را دنبال کنید

قوانین و مقررات

لطفاً تمامی مطالب را به‌طور کامل و دقیق مطالعه نمایید
  • 1. تعاریف اولیه
    • • مشتری: کاربری که از خدمات سای وک برای تبدیل صفحه اینستاگرام به وب‌سایت استفاده می‌کند که از این پس مشتری نامیده می‌شود.
    • • سای وک: پلتفرمی که خدمات تبدیل صفحه اینستاگرام به وب‌سایت را فراهم می‌کند و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
  • 2. تبعیت از قوانین جمهوری اسلامی ایران
    • سای وک به رعایت کامل قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران متعهد است و از مشتری نیز انتظار می‌رود همین اصول را رعایت کند تا محیطی امن و سالم برای استفاده همه کاربران فراهم باشد.
  • 3. محدودیت‌های موضوعی
    • فعالیت‌های ذیل جزو فعالیت‌های ممنوعه هستند و مشتری حق استفاده از سای وک را برای اینگونه فعالیت‌ها ندارد:
    • • موضوعات و فعالیت‌های سیاسی
    • • فعالیت‌هایی که ذیل موضوع ماده 21 قانون جرایم رایانه‌ای مصوب مجلس شورای اسلامی یا در فهرست مصادیق محتوای مجرمانه در این ماده قرار دارند.
    • • فروش و ارائه آثار سمعی و بصری به گونه‌ای که ناقض حقوق مؤلفین و مصنفین باشد.
    • • فروش و ارائه آثار سمعی و بصری غیرمجاز و بدون مجوز از وزارت ارشاد اسلامی.
    • • نفوذ و هک و نقض حریم خصوصی افراد.
    • • خرید و فروش اعضای بدن.
    • • فروش مواد مخدر و روان‌گردان و مشروبات الکلی.
    • • فروش تجهیزات شنود و جاسوسی.
    • • تمامی کالاها یا خدماتی که به موجب قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران ممنوع است.
    • • خرید و فروش حیوانات کمیاب.
    • • خرید و فروش انواع سلاح گرم و سرد.
    • • پورنوگرافی و تصاویر مستهجن.
    • • هرگونه فعالیت در زمینه ازدواج موقت.
    • • بازاریابی هرمی غیرمجاز و بدون مجوز از وزارت صنعت معدن و تجارت.
    • • قمار، بخت‌آزمایی، شرط‌بندی.
    • • فروش مدارک تحصیلی.
    • • جعل اسناد و مدارک.
    • • کالاهای قاچاق.
    • • کالاها یا خدماتی که نیاز به مجوز خاص دارند یا دارای نظامات خاص هستند.
  • 4. دوره پرداخت
    • سای وک دوره پرداخت سه‌ماهه، شش ماهه و یکساله را برای مشتری فراهم کرده‌ تا با خیالی آسوده از خدمات بهره‌مند شود.
  • 5. استقلال وب‌سایت‌ها
    • وب‌سایت‌های طراحی شده توسط سای وک کاملاً مستقل هستند. بنابراین، در صورت عدم تمدید، وب‌سایت مشتری همچنان فعال خواهد ماند و تنها از آپدیت‌های جدید محتوا از طریق اینستاگرام محروم خواهد شد و با نگهداری هاستینگ، می‌تواند سایت خود را فعال نگه دارد و در صورت تمایل به استقلال، فایل‌های وب‌سایت ارائه می‌شود.
  • 6. شرایط استرداد وجه
    • سای وک به رضایت مشتری اهمیت می‌دهد و شرایط استرداد وجه را به شرح زیر فراهم کرده‌ است:
      • • هزینه هاست و دامنه کسر می‌شود.
      • • اعلام عدم تمایل حداکثر یک‌ماه پس از خرید.
      • • در صورت استرداد وجه، فایل‌های وب‌سایت ارائه نمی‌شود.
  • 7. ترافیک نیم‌بها
    • وب‌سایت‌های طراحی شده توسط سای وک بر روی بستر اینترنت ملی قرار می‌گیرند، که باعث می‌شود بازدیدکنندگان وب‌سایت مشتری از ترافیک نیم‌بها بهره‌مند شوند و تجربه بهتری داشته باشند.
  • 8. ارائه اطلاعات مورد نیاز
    • برای دریافل بهترین خدمات ،می‌بایست اطلاعات ضروری مانند اطلاعات تماس، لوگو، و صفحه درباره ما از سمت مشتری در اختیار سای وک قرار داده شود. در غیر این صورت، مسئولیت خالی بودن صفحات به عهده مشتری خواهد بود.
  • 9. ساعات پشتیبانی
    • گروه پشتیبانی سای وک از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعد از ظهر در روزهای کاری آماده به خدمت‌رسانی می باشد تا در هر مرحله‌ای که نیاز باشد، راهنمایی‌های لازم را ارائه دهد.
  • 10. توجه به محدودیت‌های پلن
    • لازم است مشتری در هنگام خرید، به محدودیت‌‌ها و شرایط پلن خود توجه کند و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با گروه مشاوره و پشتیبانی سای وک مشورت کند تا بتواند بهترین پلن را برای نیازهای خود انتخاب کند. پلن‌ها در طول بازه قابل تغییر هستند و مابه‌التفاوت محاسبه خواهد شد.
  • 11. تغییر ساعت‌های واکشی اطلاعات
    • مشتری می‌تواند ساعت‌های واکشی اطلاعات را بنا بر سلیقه‌ی خود تنظیم کند تا وب‌سایتش همیشه به‌روز باشد.
  • 12. سفارشی‌سازی قالب و امکانات سایت
    • مشتری می‌تواند با انتخاب پلن اختصاصی، قالب و امکانات سایت خود را به صورت سفارشی‌سازی شده دریافت کند تا به بهترین نحو نیازهایش را برطرف کند.
  • 13. ایجاد صفحات فرود
    • سای وک به مشتری این امکان را می‌دهد که به هر تعداد صفحه‌ی فرود (Landing Page) ایجاد کند. ایجاد صفحات بنا بر سلیقه‌ی مشتری و توسط تیم سای وک انجام می‌شود که هزینه آن محاسبه می‌گردد.
  • 14. آپدیت‌های نرم‌افزاری
    • آپدیت‌های نرم‌افزاری هسته‌ی وب‌سایت به صورت رایگان برای تمامی مشتریان انجام می‌شود تا همیشه از جدیدترین ویژگی‌ها بهره‌مند شوند.
  • 15. پشتیبانی فنی رایگان
    • پشتیبانی فنی رایگان برای تمامی مشتری‌ها ارائه می‌شود تا بدون نگرانی از مشکلات فنی، به کسب و کار خود بپردازند.
  • 16. حریم خصوصی و حفاظت از داده‌ها
    • سای وک متعهد می‌شود که از اطلاعات خصوصی کاربران محافظت کند و این اطلاعات را مخفیانه نزد خود نگه دارد و برای سایر اشخاص فاش نکند، البته به‌استثنای مواردی که به‌موجب قانون مجبور به انجام این کار باشد.
  • 17. مالکیت معنوی
    • تمامی حقوق مالکیت معنوی مربوط به محتواها و طراحی‌های وب‌سایت‌ ایجاد شده توسط سای وک فقط متعلق به مشتری است و سای وک در قبال وب سایت مشتری هیچ گونه ادعای مالکیتی ندارد.
  • 18. مسئولیت محتوای وب‌سایت
    • مسئولیت کامل محتوای منتشر شده در وب‌سایت بر عهده مشتری می باشد و سای وک هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال محتواهای غیرقانونی، توهین‌آمیز و خلاف اخلاق منتشر شده ندارد.
  • 19. تغییرات در قوانین و مقررات
    • سای وک حق دارد در هر زمان قوانین و مقررات خود را تغییر دهد. تغییرات از طریق وب‌سایت رسمی سای وک به اطلاع مشتریان خواهد رسید و ادامه استفاده از خدمات پس از اعلام تغییرات به منزله قبول آنهاست.
  • 20. حل اختلافات
    • در صورت بروز هرگونه اختلاف بین سای وک و مشتری به هر دلیل (مانند عدم تحویل کالا یا پشتیبانی مناسب و ...) ابتدا با استفاده از اطلاعات تماس و راه‌های ارتباطی موجود با مشتری تماس گرفته می‌شود تا مشکل مربوطه بررسی و حل و فصل گردد. در صورت عدم توافق، موضوع به مراجع قانونی ارجاع خواهد شد.
  • 21. استفاده از کوکی‌ها
    • وب‌سایت‌های طراحی شده توسط سای وک ممکن است از کوکی‌ها برای بهبود تجربه کاربری استفاده کنند. مشتری و بازدیدکنندگان وب سایت مشتری می‌توانند تنظیمات مرورگر خود را برای جلوگیری از ذخیره کوکی‌ها تغییر دهند، اما این کار ممکن است برخی از امکانات وب‌سایت را محدود کند.
  • 22. خدمات میزبانی
    • سای وک همواره تلاش می‌کند تا بالاترین سطح از پایداری و امنیت را در خدمات میزبانی (هاستینگ) فراهم کند. اما مسئولیتی در قبال مشکلات ناشی از عوامل خارج از کنترل ندارد.
  • 23. تضمین کیفیت
    • سای وک تضمین می‌کند که تمامی خدمات ارائه شده با بالاترین استانداردهای کیفی انجام می‌شود و در صورت وجود هرگونه مشکل یا نقص در خدمات، متعهد به رفع سریع آن می‌باشد.
  • 24. آثار حقوقی
    • تمامی مواد و مفاد این قوانین برای مشتری مادام‌العمر است. به این معنی که هرگاه مشکل حقوقی میان مشتری و سای وک به وجود آید، مشتری ملزم به پاسخگویی به سای وک و همچنین به مراجع قانونی و قضایی کشور است.
  • 25. سلب مسئولیت
    • تمام فعالیت‌های مشتری با مسئولیت کامل شخص مشتری انجام می‌شود و سای وک مسئولیتی در قبال آثار سوء استفاده از امکانات و بستر موجود به وسیله مشتری ندارد. همچنین، هرگونه خرید و فروشی که در سایت مشتری صورت می‌گیرد ارتباطی به سای وک ندارد .همچنین مسئولیتی در قبال معاملات و خرید و فروش های مشتری که از طریق وب سایت طراحی شده توسط سای وک ندارد.
  • 26. توهین به پرسنل
    • توهین به پرسنل و مجموعه سای وک تخلف محسوب می‌گردد و سای وک امکان قطع کامل سرویس و مسدودسازی حساب کاربری مشتری و همچنین پیگیری را از طریق مراجع قضایی برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.
  • 27. پیگیری مسائل حقوقی
    • درخصوص پیگیری مسائل و مشکلات حقوقی که نیاز به رسیدگی مراجع قضایی کشور دارند، با توجه به محل فعالیت سای وک، مشتری می‌پذیرد که تمامی دعاوی و رسیدگی‌ها در مراجع استان و شهر محل فعالیت سای وک پیگیری شود. مشتری به موجب این بند، حق شکایت را در مراجع خارج از شهر محل فعالیت سای وک از خود سلب کرده است.
  • 28. ارائه اطلاعات به مراجع قانونی
    • در صورت وقوع هرگونه شکایتی که از سوی مراجع قانونی در ارتباط با مشتری اعلام شود، مشتری می‌پذیرد که سای وک تمامی اطلاعات هویتی مشتری را حسب درخواست مراجع قضایی و قانونی، تسلیم نماید.
  • 29. جریمه تخلفات
    • مشتری در صورت نقض هر یک از بندهای موجود در این قوانین، می‌پذیرد که سای وک برای برخورد با تخلف مشتری، می‌تواند موجودی وی را ضبط کرده یا بر اساس نظر مدیریت، مشتری را جریمه کند.
  • 30. موافقت با قوانین کشوری
    • مشتری علاوه بر موارد فوق، با موارد مندرج در قوانین جرایم رایانه‌ای، قانون تجارت الکترونیکی، بخشنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و کلیه قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران موافق است و آن‌ها را می‌پذیرد.